Известие

Collapse
No announcement yet.

Скъсан въздуховод, jtd!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Вярно , налягане няма.Лошото е, че дебитомера дава едни данни за постъпващ въздух а той всъщност е доста различен.Това е основната причина налагаща херметизиране на системата.
    Alfa 156 1,9 JTD - 02,2000г
    Avensis 2011 -2.0 D-4D

    Comment


    • #47
      Напълно си прав. Аз не казвам че не трябва да е херметично Просто имах предвид, че не е нужно да е чак толкова здраво, колкото ако е скъсано някъде след турбото.
      166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
      ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

      Comment


      • #48
        Май е доста чест проблем това,защото и моя е скъсан. Искат ми 230лв. ,защото е цяла система от дебитомера до дросела Мисля и аз да търся варианти .. Това с маркучите ми харесва и мисля ,че ще свърши работа..
        Alfa Romeo 156 2.5 v6 - http://www.youtube.com/watch?v=nHSAAZqTID4

        Alfa Romeo 2.0 - 2.5 - http://vbox7.com/play:m1d6507527

        Comment


        • #49
          колега highvoltage, какво стана с въздуховода? Намери ли нещо на добра цена?

          Comment


          • #50
            колеги и при мене се сцепи въпростният маркуч преди двигателя . Та имам 2 въпроса :
            1 въпрос нормално ли е от този маркуч на скъсаното да е омаслено ?
            и 2 въпрос от къде може да се намери парче ( че с този весел размер 55 никъде няма ) към 30 см да се снади към другото ,че при мен е снаждан и присаденото парче се е спукало и не виждам смисъл да го сменям целят , но нещата отиват към нов за 118лв.
            Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD CF3 115CV {06.01г.} Progression / Limited edition (I) My love
            sigpic

            Comment


            • #51
              Ако леко е омаслено няма проблем
              156 2.4JTD 136+ PS

              Comment


              • #52
                При мен се беше спукал около 1 см точно на сгъвката, където влиза в двг. Смених го с такъв втора ръка...беше в добро състояние, с изключение, че бешше с нагар и масло от вътрешната страна...за разлика от моят сваленият който нямаше грам омасляване. Видях бая работа да го изчистя
                Няма мърдане вече една година...ако ти трябва оригинален да преправяш, надиш пиши колега...пазя моят старият.
                sigpic
                Gulfstream G650 with Italian design...

                Comment


                • #53
                  Първоначално публикувано от Ladjov Покажи съобщение
                  колеги и при мене се сцепи въпростният маркуч преди двигателя . Та имам 2 въпроса :
                  1 въпрос нормално ли е от този маркуч на скъсаното да е омаслено ?
                  и 2 въпрос от къде може да се намери парче ( че с този весел размер 55 никъде няма ) към 30 см да се снади към другото ,че при мен е снаждан и присаденото парче се е спукало и не виждам смисъл да го сменям целят , но нещата отиват към нов за 118лв.
                  Колега погледни тук, втората снимка (те не са мнооо за гледане де)
                  http://clubalfaromeo.com/forum/showt...EE%F2%E8%E4%E5

                  Там се вижда тръбата от неръждавейка, утре може да е снимам и да пусна снимка, но няма нощо кой знае какво сложно....
                  Тръбата е Ф50 60см. което е разрязано на 2-парчета по 30см. и са заварени за едно коляно...... Малко дългички дойдоха та ги скъсих по 20и няколко сантиметра и в краищата към мотора и кулера ги свързах с маркуч Ф50 вътрешен размер, маслоустойчив, издържа на 6-бара налягане и 100гр.

                  Ако държиш на оригинален втора ръка, пиши ми ЛС може да се разберем нещо за моя от новата кола, но гаранция не ти давам...... Аз така или иначе ще си слагам неръждавейката.
                  sigpic
                  Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                  156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                  147 JTDm 140-Малката манекенка
                  GT- JTDm 150

                  Comment


                  • #54
                    Сменял съм и ги и двата, горният струва 140 кинта, долният 190. Сложи си нови и не се занимавай с глупости.
                    Giulietta 1,6 JTDm 2013
                    156 SW 1,9 JTD 2003

                    Comment


                    • #55
                      Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
                      Здравейте, за много години.
                      Днес си почиствах двг и забелязах скъсано (като цепнато, срязано с нож) на този въздуховод, около два см е:
                      - с какво се лекува това,
                      - вредни последици от каране в това състояние,
                      - освен нов такъв, може ли да се ремонтира този, ще предоставя снимка за да покажа къде е мястото...

                      Четох в една тема, че може да се лекува със самовулканизираща се лента за високо налягане!
                      Този въздуховод как се нарича точно!?

                      Благодаря ви за отговорите!
                      Виждал съм ги в БИЛЛА, сигурно има и по Практикер и прочее, немски са, и са разтегливи, много са удобни-Паур стречбанд пише на български на хартиено етикетче отзад.Опаковани са в едни пластмасови кутийки, струват около 7-9 лв едната и е дълга достатъчно метри
                      Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                      Нагоре по стълбата, която води надолу
                      sigpic

                      Comment


                      • #56
                        Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
                        Сменял съм и ги и двата, горният струва 140 кинта, долният 190. Сложи си нови и не се занимавай с глупости.
                        Хубаво де.
                        Може ли едно парче маркуч да струва 190лв?!!!
                        Да не е с титаниеви нишки?!!!

                        Тоя който го купих от магазина до нас, го произвеждат в Пазарджик и струва 14лв. метъра. За долен са нужни около 0,5м. т.е. 7лв. За 2г. маркуча не беше мръднал и миналата година го смених профилактично и то щот струва 7лв. ся ще си го сложа на новата кола......

                        Тръбата за от горе ми струваше 20лв. но защото комшиите до нас имат цех и ми взеха материала на добри цени и цената за заварка беше символична.....
                        sigpic
                        Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                        156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                        147 JTDm 140-Малката манекенка
                        GT- JTDm 150

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
                          Хубаво де.
                          Може ли едно парче маркуч да струва 190лв?!!!
                          Да не е с титаниеви нишки?!!!

                          Тоя който го купих от магазина до нас, го произвеждат в Пазарджик и струва 14лв. метъра. За долен са нужни около 0,5м. т.е. 7лв. За 2г. маркуча не беше мръднал и миналата година го смених профилактично и то щот струва 7лв. ся ще си го сложа на новата кола......

                          Тръбата за от горе ми струваше 20лв. но защото комшиите до нас имат цех и ми взеха материала на добри цени и цената за заварка беше символична.....
                          Явно може да струва толкова, въпросът е колко издържа, дали не ти го дупчат по невнимание или нарочно пишман майстори и т.н.
                          Giulietta 1,6 JTDm 2013
                          156 SW 1,9 JTD 2003

                          Comment


                          • #58
                            Аз направо ги преправих с метални тръби ф0.63мм външен диаметър,1 метър тръба и 3 колена(90 градуса),всичко с труда 80 лева,адски доволен.Е разбирасе не е като с каучукови маркучи има малко вибрации на свободна но се ядва.http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=57183
                            156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
                            KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
                            Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
                            Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon

                            Comment


                            • #59
                              така приключих моята футболна драма със въздуховода срещу 8лв и 5мин смяна на старото парче . С маркуч за водно съединение от газка (мисля че беше 55 ) . Маркуча си има кривка и пасна точно на място все едно за там беше правен . Прилагам и снимка


                              ПП При мене в старият маркуч беше малко каот мръсно маслото не беше много , но евентуално за какво да се стягам за в бъдеще ако е повечко маслото .
                              Attached Files
                              Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD CF3 115CV {06.01г.} Progression / Limited edition (I) My love
                              sigpic

                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от Ladjov Покажи съобщение
                                така приключих моята футболна драма със въздуховода срещу 8лв и 5мин смяна на старото парче . С маркуч за водно съединение от газка (мисля че беше 55 ) . Маркуча си има кривка и пасна точно на място все едно за там беше правен . Прилагам и снимка


                                ПП При мене в старият маркуч беше малко каот мръсно маслото не беше много , но евентуално за какво да се стягам за в бъдеще ако е повечко маслото .
                                Не е ли доста стеснено с тая снадка? Все пак вътрешният диаметър има значение за дебита.
                                Ако е бил само леко омазнен, няма страшно.
                                166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                                ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                                Comment

                                Working...
                                X