Вярно , налягане няма.Лошото е, че дебитомера дава едни данни за постъпващ въздух а той всъщност е доста различен.Това е основната причина налагаща херметизиране на системата.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Скъсан въздуховод, jtd!
Collapse
X
-
Напълно си прав. Аз не казвам че не трябва да е херметичноПросто имах предвид, че не е нужно да е чак толкова здраво, колкото ако е скъсано някъде след турбото.
166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer
Comment
-
Май е доста чест проблем това,защото и моя е скъсан. Искат ми 230лв. ,защото е цяла система от дебитомера до дроселаМисля и аз да търся варианти .. Това с маркучите ми харесва и мисля ,че ще свърши работа..
Alfa Romeo 156 2.5 v6 - http://www.youtube.com/watch?v=nHSAAZqTID4
Alfa Romeo 2.0 - 2.5 - http://vbox7.com/play:m1d6507527
Comment
-
колеги и при мене се сцепи въпростният маркуч преди двигателя . Та имам 2 въпроса :
1 въпрос нормално ли е от този маркуч на скъсаното да е омаслено ?
и 2 въпрос от къде може да се намери парче ( че с този весел размер 55 никъде няма ) към 30 см да се снади към другото ,че при мен е снаждан и присаденото парче се е спукало и не виждам смисъл да го сменям целят , но нещата отиват към нов за 118лв.Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD CF3 115CV {06.01г.} Progression / Limited edition (I)My love
sigpic
Comment
-
При мен се беше спукал около 1 см точно на сгъвката, където влиза в двг. Смених го с такъв втора ръка...беше в добро състояние, с изключение, че бешше с нагар и масло от вътрешната страна...за разлика от моят сваленият който нямаше грам омасляване. Видях бая работа да го изчистя
Няма мърдане вече една година...ако ти трябва оригинален да преправяш, надиш пиши колега...пазя моят старият.sigpic
Gulfstream G650 with Italian design...
Comment
-
Първоначално публикувано от Ladjov Покажи съобщениеколеги и при мене се сцепи въпростният маркуч преди двигателя . Та имам 2 въпроса :
1 въпрос нормално ли е от този маркуч на скъсаното да е омаслено ?
и 2 въпрос от къде може да се намери парче ( че с този весел размер 55 никъде няма ) към 30 см да се снади към другото ,че при мен е снаждан и присаденото парче се е спукало и не виждам смисъл да го сменям целят , но нещата отиват към нов за 118лв.
http://clubalfaromeo.com/forum/showt...EE%F2%E8%E4%E5
Там се вижда тръбата от неръждавейка, утре може да е снимам и да пусна снимка, но няма нощо кой знае какво сложно....
Тръбата е Ф50 60см. което е разрязано на 2-парчета по 30см. и са заварени за едно коляно...... Малко дългички дойдоха та ги скъсих по 20и няколко сантиметра и в краищата към мотора и кулера ги свързах с маркуч Ф50 вътрешен размер, маслоустойчив, издържа на 6-бара налягане и 100гр.
Ако държиш на оригинален втора ръка, пиши ми ЛС може да се разберем нещо за моя от новата кола, но гаранция не ти давам...... Аз така или иначе ще си слагам неръждавейката.sigpic
Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
147 JTDm 140-Малката манекенка
GT- JTDm 150
Comment
-
Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщениеЗдравейте, за много години.
Днес си почиствах двг и забелязах скъсано (като цепнато, срязано с нож) на този въздуховод, около два см е:
- с какво се лекува това,
- вредни последици от каране в това състояние,
- освен нов такъв, може ли да се ремонтира този, ще предоставя снимка за да покажа къде е мястото...
Четох в една тема, че може да се лекува със самовулканизираща се лента за високо налягане!
Този въздуховод как се нарича точно!?
Благодаря ви за отговорите!Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
Нагоре по стълбата, която води надолу
sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщениеСменял съм и ги и двата, горният струва 140 кинта, долният 190. Сложи си нови и не се занимавай с глупости.
Може ли едно парче маркуч да струва 190лв?!!!
Да не е с титаниеви нишки?!!!
Тоя който го купих от магазина до нас, го произвеждат в Пазарджик и струва 14лв. метъра. За долен са нужни около 0,5м. т.е. 7лв. За 2г. маркуча не беше мръднал и миналата година го смених профилактично и то щот струва 7лв. ся ще си го сложа на новата кола......
Тръбата за от горе ми струваше 20лв. но защото комшиите до нас имат цех и ми взеха материала на добри цени и цената за заварка беше символична.....sigpic
Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
147 JTDm 140-Малката манекенка
GT- JTDm 150
Comment
-
Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщениеХубаво де.
Може ли едно парче маркуч да струва 190лв?!!!
Да не е с титаниеви нишки?!!!
Тоя който го купих от магазина до нас, го произвеждат в Пазарджик и струва 14лв. метъра. За долен са нужни около 0,5м. т.е. 7лв. За 2г. маркуча не беше мръднал и миналата година го смених профилактично и то щот струва 7лв. ся ще си го сложа на новата кола......
Тръбата за от горе ми струваше 20лв. но защото комшиите до нас имат цех и ми взеха материала на добри цени и цената за заварка беше символична.....Giulietta 1,6 JTDm 2013
156 SW 1,9 JTD 2003
Comment
-
Аз направо ги преправих с метални тръби ф0.63мм външен диаметър,1 метър тръба и 3 колена(90 градуса),всичко с труда 80 лева,адски доволен.Е разбирасе не е като с каучукови маркучи има малко вибрации на свободна но се ядва.http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=57183156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon
Comment
-
така приключих моята футболна драма със въздуховода срещу 8лв и 5мин смяна на старото парче . С маркуч за водно съединение от газка (мисля че беше 55 ) . Маркуча си има кривка и пасна точно на място все едно за там беше правен . Прилагам и снимка
ПП При мене в старият маркуч беше малко каот мръсно маслото не беше много , но евентуално за какво да се стягам за в бъдеще ако е повечко маслото .Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD CF3 115CV {06.01г.} Progression / Limited edition (I)My love
sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от Ladjov Покажи съобщениетака приключих моята футболна драма със въздуховода срещу 8лв и 5мин смяна на старото парче . С маркуч за водно съединение от газка (мисля че беше 55 ) . Маркуча си има кривка и пасна точно на място все едно за там беше правен . Прилагам и снимка
ПП При мене в старият маркуч беше малко каот мръсно маслото не беше много , но евентуално за какво да се стягам за в бъдеще ако е повечко маслото .
Ако е бил само леко омазнен, няма страшно.166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer
Comment
Comment